Doom Wad Bemutató

DooM WAD fájlok kerülnek videókra vegyesen jók, rosszak, hülyekinézetűek, viccesek, félig- ég fullkészek. PONT! Elérhetőség: reptilemk4@freemail.hu

Linkblog

Update: 200 feliratkozó

2010.07.10. 16:29 ReptileMK4

Hellósztok, most egy darabig megint nem lesz DooM-os videó, mert mostanában se időm, se türelmem, meg most más videón dolgozok. Ugyan is aki nem ismerné a Garry's Mod Sötét Titkait, akkor elmondom, hogy ott is főszerkesztő vagyok, és videó készítő. Ott csinálok most egy videót, amin már 4 napja dolgozok.

De nem ez a legnagyobb lényeg. Hanem az, hogy nem rég elértem a 200 Feliratkozót. Videóval készültem volna, azt nem tudtam melyikkel, kiírtam youtubera hogy valaki segítsen, erre a 200 emberből EGY EMBER mondott egy tanácsot. De ezt nem sikerült most megvalósítanom, úgyhogy csak ennyit tudok mondani annak a 200 embernek: Köszönöm széppen. :)

Ennyi lenne. További kellemes napot.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doomwadstation.blog.hu/api/trackback/id/tr832143038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FullMoonDog (Pisti) 2010.07.10. 16:33:47

Énis ott vagyok a feliratkozók között! Hisz jók a videóid ;)

superpiggglet2000 (törölt) · http://skatemasters.blog.hu 2010.07.14. 17:23:57

bírom ahogy dumálsz sza és is felíratkzó vók

FullMoonDog (Pisti) 2010.07.15. 10:05:17

Huh! Ez az új dizájn nem rossz, de szerintem a sötét háttér maradhatott volna, és az az Arch-Vile túlságosan pixeles, tehát jobb lenne z nagyobb felbontásban, de amúgy tényleg nagyon jó ;)

2010.07.18. 01:02:45

az az egy ember is én voltam xP
süti beállítások módosítása