Doom Wad Bemutató

DooM WAD fájlok kerülnek videókra vegyesen jók, rosszak, hülyekinézetűek, viccesek, félig- ég fullkészek. PONT! Elérhetőség: reptilemk4@freemail.hu

Linkblog

DooM WAD Bemutató: Origwad

2010.04.04. 18:38 ReptileMK4

 A világ legelső wad-ja. Hát mit ne mondjak, elég rövid, egy pályás, de hát most na, az egész ki.... világon ez az első wad, amit csináltak valaha. Ezért megérdemel egy dícséretet szerintem.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://doomwadstation.blog.hu/api/trackback/id/tr121894347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.05.05. 21:39:23

Cső, régóta figyelem a blogod és meg kell mondjam, örülök hogy valaki még ilyen szinten törődik a Doom-mal :D. Én mindig is nagy Doom WAD-rajongó voltam, szeretem az ilyen rajongók által összekalapált... hát tulajdonképpen modokat mindenféle játékhoz, akár '93-as Doom, akár 2004-es Half_life.

Erre a WAD-ra majd rákeresek, mert hiába rövid az egész, ha tényleg ez az első WAD fájl, ki kell próbálnom :P.

FullMoonDog (Pisti) 2010.06.12. 14:19:15

Én letölötttem a ZDOOM-ot meg a FreeDoom-ot és bemásoltam a DOOM 2 mappába! A wads könyvtárba pedig beraktam a Super Mario DOOM wad-ját! Dem tudom hogyan futtassam úgy hogy azzal a waddal menjen a játék!

FullMoonDog (Pisti) 2010.06.14. 19:27:00

Itt nem maga a WAD tartalma a lényeg :D Szerintem ez csak egy bemutatás volt hogy na emberek tessék, lehet ilyet is! Kipróbáltam ;)

KeBox 2010.06.16. 16:27:50

Azért is érdekes ez a WAD mert ez tervező progi nélkül csinálták. Itt van leírás róla: doom.wikia.com/wiki/Origwad

2010.06.20. 14:47:24

@Nuclearvision: én is nagy Doom rajongó vagyok ám még :)

FullMoonDog (Pisti) 2010.07.10. 20:15:32

Szerintem tévedtél most egy nagyot Reptile! Az első WAD fájl nem a sima DooM 1-hez készült? Mert a DooM 2 1994-es és az Ultimate DooM 1995-ös! Az tény hogy Ultimate-n is meg a sima DooM 1-en is megy! A WAD már 94-ben kinnt volt, tehát csak a DooM 1-hez kszülhetett! Ezt csak mondom hogy tisztában legyünk vele, de teljesen igazad van hogy Ultimate-n is megy, csak nem arra készült ;) (nem kioktatásnak szántam, hisz én ehez hülyébb vagyok, de utána lehet járni)

FullMoonDog (Pisti) 2010.07.10. 20:23:48

@Katamori: Én 13 leszek (nem vicc) de bevallom őszintén nagyon szeretem a DooM-ot! Ennél már csak az lenne viccesebb hogy ezen nőttem fel, hát...nem vicc de van benne valami, ugyanis egy rokonom (felnőtt) még tinéndzser ként tolta a Wolfeinstein 3d-t meg a DooM-ot, és mivel még kisebb koromban sokat voltam vele sok DOS játékkal játszottam! Hát a DooM ott volt és bennem maradt! Most ez olyan érzés mintha egy 30 éves lennék vagy kevesebb, dehát ilyen gyerek is létezik mint én!
süti beállítások módosítása